sobota 22. června 2013

Knižní řetězovka (26-30)



26. Jak často vybíráš knihu podle obálky?
Velmi často! =D Vlastně asi skoro vždy, až na vyjímky. Hned potom čtu recenzi a podle toho kupuji, nebo ne.

27. Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?
Někdy, když jsem knihu sama přečetla, přišla mi v pohodě, a pak když čtu recenzi někoho jiného, tak mi dochází spousta věcí. Občas i ty negativní. Odpověď na otázku: když najdu recenzi s negativy, většinou souhlasím.

28. Co psaní negativních recenzí?
To mi jde lépe, jak pozitivní =D

29. Jak by si mohla číst v dalším cizím jazyce, který by sis vybrala?
Angličtinu. Chtěla bych ji umět mnohem lépe. Sám pan učitel mi ale řekl, že se sice snažím, ale Aj není nic pro mě, prý mám jít raději maturovat z matematiky... =D

30. Největší knižní výzva?
Co bych chtěla? Více číst. Zvládnou jednu knížku za víkend a asi 5 za týden, jako někteří. =D To bych ale nemohla žít na vesnici, kde máme takové menší hospodářství. Aneb práce vždy a všude. =)



* A když se zadaří, tak bude dneska i recenze na Milion sluncí. A když ne dneska, tak brzo=D Uvidíme, jak budu stíhat, jak se mi bude chtít a tak podobně...=)

** Jinak, už to znáte. Pište odpovědi, nebo odkazy do komentářů! =)

*** Taky vás to horko, kterého bylo přespříliš tak štvalo, že teď máte radost, že je tak jak je?(U nás pod mrakem a právě začalo pršet.) Bože to je krása!

9 komentářů:

  1. Najprv ma musí zaujať obálka, ak hej, tak čítam anotáciu :)
    Na dobrú knihu sa píše recenzia zle, ale na zlú môžeš písať koľko chceš, ako sa ti nepáčila :D

    Aj u nás sa poobede spustil taký lejak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to také tak, a nebo podle toho co o ní slyším nebo čtu.
      Přesně!
      tady je od poledne už krásně, sluníčko =)

      Vymazat
  2. Pro mě není těžké s negativní kritikou souhlasit, ale napsat jí občas ano :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládnu oboje =D I když negativní recenzi jsem psala asi jen jednu =) Prozatím...

      Vymazat
    2. Ja zatiaľ žiadnu, ale teším sa keď dočítam Priechod :D :D

      Vymazat
    3. To jakože bude negativní recenze? =D

      Vymazat
    4. Veľmi negatívna :D
      A už aj viem, čo napíšem :D :D

      Vymazat
    5. Aaaaa, tak na tu se asi těším! =D Asi určitě... =D

      Vymazat

Děkuji za komentář =)