sobota 7. září 2013

Na čekačce srpen ---> září


Prázdnyni byli divočejší než jsem čekala. Všehovšudy jsem dočetla jednu knížku, na kterou jsem nebyla schopná napsat ani recenzi. Ale to všechno ještě doženu. Dalí jsem ještě číst nezačala. Chci začít číst až napíši recenzi, aby se mi to pak nějak nemotalo. Asi to nemá moc velkou cenu, vypisovat knihy co nemám přečtené a jaké (ne)mám nové v knihovničce, protože se od poslední čekačky nic nezměnilo. No, přece to uplně nevynecháme. Tak jdeme na ten můj dlooouhý seznam. =D

Čekající
  • Bídníci
  • Delirium
  • Drahokamy - Rudá jako rubín
  • Drahokamy - Modrá jako Safír
  • Eragon (audiokniha)
  • Espressologie
  • Jmenuji se X
  • Křídla
  • Láska, sex, touha - Nikdy neříkej navždy
  • Myši
  • Nadpozemská
  • Narnie – Komplet/box
  • Ptačí zpěv
  • Obchod se štěstím
  • Rozdělená srdce 
  • Sága - Stmívání Oficiální ilustrovaný průvodce
  • Škola noci 1 - Označená
  • Škola noci 2 - Zrazená
  • Škola noci 3 - Vyvolená
  • Škola noci 4 - Nezkrotná
  • Vesmír - Všechny barvy země


Novinky ze srpna

  • Terapie láskou
Nechtěla jsem kupovat nic, ale přece jenom jsem si musela dát jednu knihu k narozeninám a zároveň se odměnit za další složenou část testů ECDL, o kterých jsem vám už říkala. 

4 komentáře:

Děkuji za komentář =)