čtvrtek 26. června 2014

Kouzelná knihovnička


Rozhodla jsem se zapojit také do tohoto krásného projektu, 
který pochází od Abbys z Knižního nekonečna.

Fotila jsem svoji knihovnu na začátku své čtenářské a blogerské "kariéry". Přesněji bylo to 2.3. 2013, tak už to je víc jak rok. A dneska 26.6. 2014 jsem všechno znovu nafotila.


Tak tady je celá knihovna. Je vidět že přece jenom pár knih přibylo. Nejraději mám knihy s přebalem. Přebal při čtení sundám a když dočtu, knihu obalím a zase je krásná. U paperbacku a knih bez přebalu se to ošoupe a pak to není tak pěkné. Rozhodně to ale neurčuje kvalitu knihy, protože takové HG jsou úžasné knihy ač jsou to paperbacky.




První polička
Původní řazení asi nemělo žádný mysl... A jestli ano, tak o něm už nevím nejsem schopná ani nic vymyslet =D Takže původně na první poličce byla Škola noci, Espresologie, Drakie, Kytice, Štěstí a Štěstí, láska, čokoláda. Teď tam mám paperbacky.



Zleva: Pes malého plemene, Hunger Games - Aréna smrti, Vražedná pomsta, Síla vzdoru; Romeo a Julie, Youcat (křesťanská kniha), Bídníci 1 a 2, Tajemství dobrého spánku, Myši, Tajný kruh - Rozkol, Marley a já, Říše temnot - Tajemství upírů, Prokleté sestry; Temné vize - Odhalení, Posedlost, Vášeň; Upíří deníky- Probuzení, Nikdy neříkej navždy, Box Letorpisy narnie (1-7) Fly High - Leť výš. Ještě mi tam chybí Vampírská akademie, kterou právě čtu.


Druhá polička
Své místo tam měly ty tlustější knihy s přebalem a nějaké příručky do Aj pro SŠ. Teď po nich vládu převzali všechny knihy s přebalem.



Zleva: Rozdělaná srdce, Hvězdy nám nepřály, Terapie láskou, Jmenuji se X, Nadpozemská, Zasvěcená, Nespoutaná, Delirium, Drahokamy - Rudá jako Rubín, Modrá jako Safír; Pád, Škola noci - Označená, Zrazená, Vyvolená, Nezkrotná, Kytice, Štěstí, láska, čokoláda


Třetí polička
Původně místo paperbacků, teď hardcoverů.


Zleva: Jorkšírský teriér, Dogdancing, Sága stmívání - Oficiální ilustrovaný průvodce, Křídla, Ptačí zpěv, Vesmír - Loď mezi hvězdami, Milion sluncí, Všechny barvy země; S hlavou v pejru, Espressologie, Drakie - Drakie, Útěk, Návrat, Štěstí - Obchod se štěstí, Klíč ke štěstí, Tajemství proutěného košíku


Čtvrtá a pátá polička
Čtvrtá polička je taková odkládací. Má tam věci Chcuk (očkovací průkaz, lékařské zprávy, klicker...) a pak tam mám nějaké knížky co se nevejdou na postaveno do knihovny (Malý princ, Včelí medvídci), složku s fakturami a účtenkami za knihy (neptejte se na co si to schovávám... sama nevím =D), audio knihu Eragon, a nějaké půjčené knížky od kamaráda a z knihovny k maturitě.
V páté poličce jsou knížky, kterými mě mamka chtěla přivést ke čtení v dětství... Nějaké učebnice do školy, slovníky, zpěvníky z prvního stupně, co nám paní učitelky skládali, příručky a tak... A moje krabička s laky na nehty =D
pak je ještě jedna polička, kde jsou atlasy, knížka o scoubidou, osmisměrky.. Taky tam mám schované igelity, ze kterých si dělám obaly na knížky. Nepřenesla bych přes srdce, kdybych měla knížku flekatou, ošoupanou, otlačenou, poškrábanou... Takže na čtení si ji obalím a pak to z toho zase sundám.
Ještě jsou dvě poličky nad knihami, tam mám vytavená přání k narozkám, maturitní skleničku, nějaké sošky co jsem dostala a podobné blbinky.


Tak to je moje knihovna! Na jednu stranu doufám že se mi rozroste, ale taky se bojím že bych to neměla kam dávat. Pokoj je už teď dost našlapaný, takže na další knihovnu by nebylo místo...




10 komentářů:

  1. Máš krásnou knihovnu a skvělé kousky v ní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná knihovna. Za ten rok se ti to o hodně rozrostlo, což je super. Mě připadá, že ji mám pořád stejnou, i když mám do měsíce minimálně nových knih -.- I když je pravda, že už je pomalu nemám kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mě to přijde za ten rok hodně málo rozrostlé... =D

      Vymazat
  3. Krásne série 8)
    Draki, Drahokamy, Ríša temnoty... mám aj ja 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak plnou knihovnu chci taky jednou mít. Já čtu sice hodně, ale spíš si knihy půjčuji a dnes toho i lituji, protože se mi to hrozně líbí-mít vlastní knihovnu plnou knih. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná knihovna :) Máš se, že máš takto velikou. Můj pokoj je malý, takže mám jen takovou nudli, která už je samozřejmě plná a další knihovna se nikam nevejde :D Takže to řeším tak, že přibíjím na zeď jen takové čtverce a dělám si rádoby "moderní" knihovničky všude po zdi. Asi to někdy také vyfotím.

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi zajímavé, jak máš knížky v knihodvně rozdělené podle toho, jestli jsou s pevnou vazkou, nebo s přebalem, je to originální. Já osobně se snažím mít u sebe knížky ve stejném žánru. Moc pěkná knihovnička! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásně roztříděnou a útulnou knihovničku :) Myslím, že se tam vše knihám musí líbit ;) Spoustu knih, které máš bych si chtěla přečíst a spoustu z nich jsem ž četla... Včera sem si také přeorganizovala knihovnu, ale s focením ještě počkám na přírůstky z Vánoc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář =)