středa 10. dubna 2013

RE ~ Temná akademie: Vyvolení

Autor: Gabriela Poole
Díl: 1
Vydání: Fragment, 2012
Počet stran: 256



Anotace
Darkova akademie je škola jako žádná jiná! Každý semestr se stěhuje na nějaké nové úžasné místo a studují tu jen neuvěřitelně krásní a inteligentní mladí lidé. A čím více se toho nová zahraniční studentka Cassie Bellová o Akademii dozvídá, tím je zvědavější...
Jaká zlověstná tajemství střeží Vyvolení – skupina vybraných studentů, kteří se od nezasvěcených drží dál? Kdo je tajemný cizinec, který se v noci potuluje po chodbách? A co se doopravdy stalo před rokem, kdy tu za záhadných okolností zemřela studentka? Cassie zjišťuje, že vědět málo je sice nebezpečné, ale vědět příliš mnoho ji může zabít.

~~~~~~~~~~~~~~~

Cassie Bellová byla přijata na Darkovu akademii, která je tento semestr ve Francii. Je nadšená a zároveň také zaskočená krásou celé akademie. Měla svoje jméno na cedulce u dveří. Stejně tak bylo na vyleštěné cedulce vyryté jméno její spolubydlící - Isabella Carusová. "Bella Bella Isabella" se che stát jednou z Vyvolených. Jendou ze skupinky vybraných lidí, většinou bohatých a krásných lidí kteří se scházejí v různou dobu v jejich soukromé místnosti. Nikdo neví co se děje za dveřmi, kde se vyvolení scházejí. Jednou za čas mezi sebe přijímají nové členy. Prvně jsou pozváni někteří studenti na pohovor. Tam byla pozvána jak Cassie, tak Isabella. Jeden z vyvolených pozve Cassie na rande, později jí ukáže tajný vchod pod Obloukem. Uvnitř byli snad Všichni vyvolení a Cassie se tam stala jednou z nich....

*****

Dlouho mi trvalo než mě děj začal bavit. Ke čtení sem se tak nějak dokopávala, protože až zhruba do půlky byl děj nezáživný. Jen díky tomu, že mi kamarádka, od které jsem měla Temnou Akademii vypůjčenou, řekla že z celé knihy je dobrý až konec. A měla pravdu. Druhá polovina knihy byla napínavá, záhadná a mírně romantická, což mám ráda. Celý příběh je lehce
propletený záhadou, ale opravdu až v té druhé polovině se začíná něco pořádně dít.
Cassie - hlavní hrdinka, přichází na tajemství Vyvolených a nakonec se stane jednou z nich. Konec je tak trochu otevřený. Celou dobu četby, až na vyjímky, mi myšlenky běhali všude možně a mockrát jsem musela znovu číst cože se to vlastně stalo během mého nevnímání textu. 
I tak bych si ráda přečetla další díly.

6 z 10 bodů

Zdroj
Obrázky - google.com 


6 komentářů:

  1. Tiež mi utekali myšlienky, bolo to miestami zmätené. Akoby som si úplne všetko mala domyslieť a potom som netušila, že čo kto a kde je 8D Ale zase dúfam v lepšie pokračovanie, lebo nápad nie je na zahodenie 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, nápad nebyl špatný;) Pokračování musí počkat, teď tu mám tolik knížek, že nevím co dřív=D Každopádně, chtěla bych si přečíst následující díly=)

      Vymazat
  2. Mám podobný názor jako ty. Co se mi ale líbilo, bylo to, že je to zase trochu jiné téma v tomto žánru. Já četla už i druhý díl a vážně se těším na třetí.

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem četla jen tento díl, a to jsem na něj dlouho čekala, aby byl zas zpátky v knihovně =), už se ale moc těším na další díl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ho vypujčený od kamarádky. Jedna z prvních knih, když jsem se vracela ke čtení=)

      Vymazat

Děkuji za komentář =)