úterý 21. května 2013

Knižní řetězovka (1-5)

Rozhodla jsem se přidávat odpovědi v sobotu, ale dneska udělám výjimku. 
Víc info o řetězovce tady.


1. Oblíbená kniha z dětství? 
Pamatuji si že jsem často listovala knihou Jan Drada, České pohádky. Strašně se mi líbil ten obrázek, kdy babička sekala čertovi ocas. =D Ale nepamatuji si, že bych ji četla. Později jsem dostala za vysvědčení Včelí medvídci: Od jara do zimy. Velká knížka, pár stran, velká písmenka, obrázky a jako bonus písničky i s notami! To bylo moje =)
Ještě jako úplně malá jsem měla prý ráda takovou tu leporelo knihu "Ošidilo šídlo vážku", či tak něco. =D

2. Co právě čteš? 
Jsem na konci knihy Loď mezi hvězdami a hned pak následuje druhý díl z této série -Vesmír. =)

3. Máš právě nějakou rezervaci v knihovně? 
Od té doby co bloguji do knihovny už moc nechodím. lépe řečeno, chodím tam s mamkou, ale nepůjčuji si knihy.

4. Knižní zlozvyk? 
Potřebuji aby se mi záložka hodila k příběhu...=D Nic jiného mě teď nenapadá.
+ očuchávám knihy! 

5. Co máš právě půjčené z knihovny? 
Jak jsem řekla, knihy si už nějakou dobu nepůjčuji. 



A vaše odpovědi na otázky? Jestli jste se zapojili do řetězovky, nechce mi odkaz pod článkem, ráda se podívám co jste odpovídali. =)

6 komentářů:

  1. Ja si vyberám záložky tak farebne, že ktorú použijem na ktorú knihu, aj keď ich mám iba zopár a ešte podľa obrázka. Ak tam mám bosorku, tak to bude k fantasy, ak sú tam len farebné výrazné tiene niečoho, tak to ide k upírom 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jich mám pár natisklích =) Do knížky s upírama, do HG, do Temných vizí, ale to jsem měla za to že to bude o čarodějnicích, nevím proč, takže je to taková čarodějnická záložka =D A teď nemáme barvu v tiskárně, takže jsem na nervy že se mi nehodí žádná do série Vesmír =D

      Vymazat
  2. NA záložkách mi nezáleží, knihu si založím klidně i mobilemm, který pak usilovně hledám. :D Do knihovny nechodím, vlastně jsem tam nikdy nebyla, krom školního výletu. Radši knihy vlastním, než abych si je půjčovala. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do knihivny jsem chodila dřív, rodičům se nechce utrácet za knihy, které prý stejně přečtu, pokud vůbec, (mě ty knihovnické knížky nebavily=D) a pak tam budou zbytečně ležet. Od té doby, co mám recenzní výtisky a sem tam nějakou knihu koupenou snad změnili názor. =) Knihy z naši pidi knihovny mě prostě nebaví.

      Vymazat
  3. A to se knihovny tak snaží :) A to s těmi záložkami, kdyby se mi měla vždycky hodit, tak si tu knihu snad nikdy nepřečtu, protože bych neměla čím ji založit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem nahlášená v knihovně u nás ve vesnici. Je to takovej krcálek, kde jsou hlavně detektivky a takové ty romány aneb Steelová apod. =D A pak ty pro děti. Žádné nové knihy. Možná Narnie by se tam našla. Ale jinak distopie, fantasy ani nic podobného by se tam asi nenašlo. =)

      Vymazat

Děkuji za komentář =)