úterý 11. června 2013

Knižní řetězovka (16-20)


Zaprvé, se omlouvám, že jsem na to v sobotu zapomněla, opět nabytý program školou, domácími pracemi a tak podobně. No znáte to, víkend. Teď už se pojďte podívat, co odpovídám na následující otázky.

16. Děláš v knihách „oslí uši“?
Ne! Nenávidím zohýbané rohy ani u sešitů nebo učebnic. Vždyť se to tím tak strašně ničí! Dokonce ještě ve třetím ročníku střední školy mám na všem obaly.

17. Píšeš si na okraje stran poznámky?
 Jen do sešitů.... Od toho jsou, no ne?

18. A do učebnic?
Učebnice mám jen do jazyků (Aj, OAj - odborná, Rj, Čj) a do Uce (účetnictví). Ani do jedné z nich nepíši. Tu do Čj moc nepoužívám, Aj je je plná papírů, na které si píši poznámky, nebo řešení různých cvičení a v Ruštině, tam mám taky sem tam nějaký ten papír. Uce se stejně musí všechno psát do sešitu, takže nemám potřebu tam psát. Kromě toho Uce i OAj byly poměrně drahé učebnice, takže je plánuji prodat.

19. V jakém jazyce čteš nejraději? V kolika celkem to zvládneš?
V Rj a Aj pouze texty v učebnici nebo jen nějaké článečky. Samozřejmě se mi nejlépe čte v českém jazyce je to nejpohodlnější. Přece jenom je to rodný jazyk, který ovládám nejlépe. Jo jasně, gramatické chyby mám všude! Ale číst zvládám...=D Asi by mi nedělala problém ani slovenština. Zatím jsem ale neměla tu možnost.

20. Co musí kniha mít, aby sis ji zamilovala?
Mmmm. Měla by být napínavá, mít hlavu a patu. Trocha romantiky také neuškodí. Dobře, trochu více romantiky.. =D Nejlépe, když si to vzájemně řeknou až tak v půlce knihy a pak jsou ještě nějakou dobu spolu. Taky bych si měla pobrečet, ale konec by měl být... Asi dobrý? Jenže Hvězdy nám nepřály také neskončily zrovna suprově a i tak je miluji! Tak já nevím...=D Asi je to individuální.

1 komentář:

Děkuji za komentář =)