úterý 23. července 2013

Knižní řetězovka (46-50)


46. Důvod, kvůli kterému bys knihu vzdala v polovině? 
Knížka by musela být extrémně nudná a nebo bych ji musela ztratit či tak něco.

47. Máš ráda knihy uspořádané?
Nevím jak tuhle otázku chápat. Jestli jde o knihovnu, tak to 100% ano. Pokud jde o to číst díly hned za sebou, tak vím, že ne vždycky je to dobré. Baví mě toulat se v různých světech a příbězích. A když jsme v tom jednom už delší dobu, tak mě to nudí. Napadá vás jak jinak by se tato otázka dala vyložit? Komentujte =)

48. Jsi zvyklá knihy skladovat, nebo je po přečtení pošleš dál?
Zatím jsem ještě žádnou knihu neprodávala. Sama jich mám málo. =D Líbí se mi jak se jimi postupně vyplňují poličky v knihovně.

49. Jsou knihy, kterým se vyhýbáš?
Nevím jak dobré či špatné příběhy píše Jo Nesbo, ale mě už odrazuje to jeho jméno na obálce (i obálka samotná). Takže tomu se trošku vyhýbám. A pak zrovna neprahnu po básních. Nějak sem se je ještě nenaučila jak je chápat. Učebnicím bych se taky ráda vyhýbala... =D


50. Kniha, která tě rozesmála?
Já si snad z každé knihy odnáším nějaký úsměv. A když se mi něco fakt líbí, tak už "lepíkuju" řádky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář =)