neděle 11. srpna 2013

Knižní řetězovka (51-55)


51. Kniha, která tě naštvala?
Uh. Já nevím... Asi když se tak strašně táhl příběh v Rozdělenných srdcích? Ještě furt jsem to nedočetla...=D Ale jendou to dočtu! Protože příběh je to podle mě pěkný, alespoň prozatím byl, jsem za polovinou. =)

52. Kniha, která tě rozplakala?
Hvězdy nám nepřáli, Hunger Games...

53. Kniha, od které jsi nic neočekávala, ale nakonec se ti líbila? 
Říše temnot? Já od každé knihy něco očekávám, když se ji rozhodnu číst. Ale toto mělo být jen takové prostě fajn a bylo to docela pěkné. Tedy, prozatím 3 díly.

54. Kniha, od které jsi čekala hodně, ale nakonec tě zklamala? 
To netuším.. Asi se mi to ještě nestalo.

55. Oblíbené čtení na odreagování? 
Prostě kniha? =D Nic konkrétního nemám.

A tady seznam otázek končí... Zajímá vás něco, co tu ještě nebylo? Napište kamkoliv a já to sepíšu. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář =)