pondělí 28. října 2013

Liebster Award Tag


Do tohohle tagu mě zapojila Wayll a ještě Cassie Leighton Lexi Lee 

Pravidla:
  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.

10 věcí o mě
  1. Celé moje dětství byl mým manželem Brad Pitt a taky jeden kluk co se mi strašně líbil a viděla jsem ho jen párkrát. Jeho jméno bylo Honza J.. ♥
  2. Strašně moc bych si přála tmavomodré oči!
  3. Vlastním 2 psy, celkem máme 4.
  4. Pravé Nutelly bych se mohla ujíst!
  5. Bez sluníčka mám málo energie.
  6. Moje vlasy jsou hnědé, momentálně s červenými pramínky.
  7. Miluju nic nedělání. Aneb jsem líná! =D
  8. Je mi 18 a stejně mám kolem postele plyšáky. Ops!
  9. Nejradši čtu při klidné hudbě, kterou nevnímám. Jde jen o ten pocit že tam není uplně ticho.
  10. Všechno strašně okecávám. =D

Otázky od Wayll

1. Podařilo se ti někdy nějakou knížku zničit?
Eeee,  nic se mi nevybavuje, takže asi ne.

2. Půjčuješ své knížky?
Není komu. =(

3. Napsala sis k Vánocům o nějaké knihy? Jestli ano, na kterou se nejvíc těšíš?
Nenapsala, ale už mám nějaké v plánu, které bych si přála. Bohužel moji Ježíškové o nich ještě nevědí. =D Chtěla bych doplnit série co mám jen z částí. Nejvíc chci asi Zelenou jako smaragd.

4. Je podle tebe lepší čtení domácích nebo zahraničních autorů?
Od českých sem četla asi jen starší knihy z povinné četby, takže musím říct že raději zahraniční. 

5. Čteš klasiku?
Jsem radši, když nemusím! =D

6. Znáš hodně lidí (mimo blogerů :D), kteří hodně čtou?
Jen pár, asi 4??? Bohužel...

7. Co tě na blogování baví nejvíc?
Sepsání o čem kniha je a podělení se o svoje názory. A taky číst recenze jiných blogerů (i videa).

8. Co v knížce nesnášíš? Situaci, typ postav...
Protivy, lidi co hází klacky pod nohy. Namyšlený lidi a příliš detailně popsané scény s hady a pavouky.=X

9. Jak vypadá ideální knižní hrdina?
Oooo! Svalnatej, sladkej, milej, celej úžasnej! =P

10. Kde nejraději čteš?
Odpoledne, v sedě, v posteli. Večer usínám!=D


Otázky od  Cassie Leighton Lexi Lee

1. Kdybyste mohli žít kdekoli, kde by to bylo? A proč?
V knížce. Abych mohla prožívat ty super příběhy s dobrým koncem. =)

2. Čeho se nejvíce bojíte, kromě zvířat? Proč?
Bojím se, že se nikdy nezlepším  recenzích  a nikdy se nenaučím číst rychleji=D A taky, že nezvládnu maturitu. =(

3. Kdyby jste měli jet na pustý ostrov, kterou knihu byste si zabalili sebou?
Nějakou tlustou, abych se nenudila. =D

4. Při jaké knize jste nejvíce brečeli nebo jste měli aspoň slzy v očích?
Hvězdy nám nepřály.

5. Jaká kniha vás v životě nejvíce ovlivnila?
Řekla bych že po knize Hvězdy nám nepřáli si víc vážím svého zdraví a celkově života.

6. S jakým knižním hrdinou se nejvíce ztotožňujete?
Nikdo mě nenapadá.

7. Vaše největší posedlost (kromě knih)?
Hudba! bez ní ani den. bez ní vlastně den není dnem... Jo a pak ještě můj milovaný, vysněný yorkšír Chuck ♥ (jsou mu 4 měsíce, takže zatím rozkošné štěně)

8. Nejoblíbenější seriál/y?
Upíří deníky, Super drbna, Glee...

9. Jaká kniha, vás šokovala tím, že se vám líbila?
Kytice. Nemám ráda básně, ale tyhle byli fajn. =)

10. Jaké knižní hrdiny už nemůžete ani vystát?
Momentálně tetu Glendu v Rudé jako rubín. Šílená ženská!


Teď je ta část, kde bych měla položit otázky já několika nominovaným. Bohužel, jak sem se již několikrát zmiňovala, nevidím pravidelné čtenáře, nechápu proč. Takže sem nemohla nikoho nominovat. Sice jsem dávala šanci někomu, kdo by se chtěl účastnit, aby se mi nahlásil, ale buď to nikdo neviděl, nebo nechtěl. 

Byla zábava odpovídat na otázky co jsem dostala, takže díky! =)


2 komentáře:

  1. Bez sluníčka taky nefunguji :) Jaké máš pejsky? A Tvůj ideální hrdina mě pobavil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Border kolii a jorkšíra, ti jsou moji a pak máme ještě starého labradora a docela mladou fenu křížence asi nějakého loveckého plemene. =) Oooo, děkuji! =) Kéž by takový byl i v reálném životě =D

      Vymazat

Děkuji za komentář =)