pátek 12. července 2013

CooBoo-A-Thon: Kouzelní knihovnička po Kubulínsku


I když už za dva dny tento projekt (CooBoo-A-Thon od Abyss) končí, ještě vám ukážu své poklady od CooBoo co mi zkrášlují knihovničku. Už je to déle co o tom přemýšlím ale nějak nebyl čas. Znáte to, jste sami doma a v poledne vám domů přijdou 4 hladové krky, takže jim musíte něco uvařit, musíte uklízet a odpoledne pomáhat na zahradě nebo ve skleníku. Aneb život studenta na vesnici není jednoduchý ani o prázdninách. Doufám že za rok budu moct vyfotit kubulínskou sbírku v daleko větších rozměrech.



Celkem mám 12 knih:

  • Nadpozemská: Nadpozemská
  • Delirium: Delirium
  • Ptačí zpěv
  • Espressologie
  • Vesmír: Loď mezi hvězdam
  • Vesmír: Milion Sluncí
  • Vesmír: Všechny barvy Země
  • Drakie: Drakie
  • Drakie: Útěk
  • Drakie: Návrat
  • Drahokamy: Rudá jako rubín
  • Drahokamy: Modrá jako sagír


Z uvedených knih jsem přečetla jen první dva díly Drakie a Vesmíru a třetí díl Vesmíru čtu teď. Já vím, já vím! Mám doma poklady a ještě jsem je nečetla, ale to se všechno časem napraví. =)

4 komentáře:

  1. Drakie si chci časem určo pořídit a ta Espressologie mě hodně láká,jakožto závisláka na kafi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z prvního dílu Drakie jsem byla nadšená, z druhého už ne tolik, ale stále je to super série=) No a Espressologii jsem ještě stále nečetla =(

      Vymazat
  2. Určite si prečítaj Rudá jako rubín. Vynikajúca kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím. Říká mi to dost lidí, jen ji stále něco předbíhá. =/ Však ono se na ni dostane.=)

      Vymazat

Děkuji za komentář =)