sobota 6. července 2013

Prázdninová výzva: Čteme knižní série

Info a odkaz na linkovač i originální článek o výzvě zde.


Rozhodla jsem se zapojit do prázdninové výzvy, především abych postoupila v sériích co mám doma. Přijde mi to jako dobrý způsob jak se dostat ke knihám na které se dlouho chystáme a stále je nějak odkládáme. Tak jdeme na to!


Vesmír - První dva díly mám za sebou a čtu Všechny barvy země.

Narnie - Měla jsem šílený nápad, že se do této série pustím pěkně od začátku. Objednala jsem si na recenzi sedmidílný box. Myslím si že mě to tak po druhé či třetí knize poleze na nervy, takže to něčím proložím. =D

Drahokamy - To "něco" čím bych prokládala Narnii bude Rudá jako rubín a Modrá jako safír. Tyhle krasavice mi totiž leží v knihovně už nějakou tu dobu, tak pro je nepřečíst?


Už teď to máme 10 knih, takže to prozatím stačí. O tom jak se mi daří, vás budu samozřejmě informovat, a to buď tady, nebo na facebooku či twitteru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář =)