neděle 7. července 2013

Mé knižní série

O projektu, odkaz na původní článek a linkovač zde.

Ani tento projekt mě neminul. Přesuňme se k fotografii, otázkám a odpovědím.

HUNGER GAMES


Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Jak jinak než z ostatních blogů/recenzí.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Všechny tři. 

Co na tuhle sérii říkáš?
Super! Bomba! Bezva! Cool! ---> Miluju ji ♥

Který díl z celé série máš nejraději?
Mmmm. Asi první. Bylo to něco nového, tak mi to přišlo takové nejlepší.

Jaká je voje oblíbená postava, proč?
Na svém místě v knihovně i se sovičkou/záložkou
z veletrhu fiktivních firem, kde jsme byli se školou.
Ach. I když tam moc nebyl, tak Hurikán. Protože je sladkej! =D A v posledním díle jsem si oblíbila i Peetu a Haimitche, přece jen měli své kouzlo.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Ze začátku to byl Peeta.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Jsou stejné, jen Originál je hardcover, my je máme v paperbacku. Na kvalitě knihy to ale nic nemění, naštěstí. =)

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Síla vzdoru. Zamilovala jsem si odznáček reprodrozda.

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
Ach ano. Nechci prozrazovat nějaké spoilery, proto řeknu jen, že to bylo scéna hned v prvním díle, kdy se losovalo, kdo půjde do Hladových her. Ta scéna je nezapomenutelná. Pak ještě loučení matky a Hurikána s Katniss.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to super série, fakt se mi to líbilo =) Takže doporučuju.

      Vymazat
  2. Prvý diel je najlepší, potom sa to všetko začalo kaziť až ma to vytáčalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to líbilo celé, jen Katniss byla čím dál paličatější mi přišlo. I tak mě to ale bavilo. =) A stále sem si přála, aby byla s Galem/ Hurikánem...

      Vymazat
    2. Ja som ľutovala Peetu... Katniss ho iba využívala a vôbec sa mi nepáčilo koľko postáv nechala autorka umrieť

      Vymazat
    3. Peetu sem tam vůbec nechtěla na začátku, ale pak sem si zvykla. Jo to jo! Hlavně třetí díl ke konci, to byla rána! Já sem prostě doufala že to tak není, že se to ještě změní...

      Vymazat
  3. Tuto sérii si chci strašně dlouhou dobu už přečíst a pořád čtu jiné a jiné knihy :)), co mám sakra dělat?? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ptej! Já takhle už od podzimu odkládám Drahokamy =D

      Vymazat
  4. Hunger Games patří mezi moje srdcovky :)
    Já bych možná raději brala hardcover ( přeci jen se paperbacky snadněji poškodí :D) , ale pravdou je, že ten poklad se skrývá uvnitř :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši hardcover. =) Ale i tak, je to skvělé!

      Vymazat

Děkuji za komentář =)