pondělí 8. července 2013

Knižní chvilky 4. a 8. 7. 2013


Fotila jsem už ve čtvrtek při čtení a nezveřejnila to. A dneska mi přišel balíček, tak mě napadlo, že fotky ze čtvrtka doplním dnešním focením!

4.7.

 Něco jako domácí Pribináček, politý šťávou z rozehřáté domácí zmrzliny / tříště.
Bylo to vynikající!



Všechny barvy Země


Když se kouknu nad sebe


... a nebo z druhého okna/balkonu



8.7.

Aaaaa!!!! Balíčeeeeeek!!!!!!


Rozbaluji...


... a vyndávám...


... box Narnie!


Aslan s Aslanem!


Už na místečku ^_^ 


 Bublinková folie! 
No řekněte, copak je někdo, kdo ji nemá rád?


Copak čtete vy? Já ještě stále čtu Všechny barvy Země, aneb nepřijde mi že jsou prázdniny. Jen místo školy mě zdržuje domácnost a práce kolem domu. Ach jo, já chci stíhat čtení! Bez pocitu viny, že musím přece ještě něco dělat a místo toho se válím u knížky. =(

6 komentářů:

Děkuji za komentář =)